being me ;)

My photo
klang, selangor, Malaysia
rihanna taught me not every guy/girl is going to treat me right , Lady Gaga taught me Its okay to be different , Ke$ha taught me to be myself and not care what anyone else thinks , Eminem taught me that life is hard but you can make it through , Katy Perry taught me to be the best I can be , that I'm worth, while Michael Jackson taught me to always love the people around me. Justin Bieber taught me to never say never . . life taught me live <3

otherway :)


saya sayang awak kerana sudi singgah disini :) terima kasih yer .. kalau awak sayang saya jugaa follow,lah saya , ataupun awak nak tinggalkan pesanan utk saya pon sangat di alu-alukan :) hee , saya budak baru dalam nk manage blogg , if ada yang salah atau pun x betol , bagi saya tahu ok ?? hoi !! bagi sesiapa yg x suka saya punya blogg , shut ur fucking mouth n go to hell ok ?? thank u :) muaaackhh !!

Saturday, March 26, 2011

i hate life !!

urghhh !!! i hate life !! i mean my life ! ..
almost every day aku terpaksa dengar org2 dekat ku gaduh ? hmm , gila meyh ?
aku sungguh tertekan ! 2 weeks lgy aku ada test MODUL BERFOKUS utk SPM . apa diaorng buat ?? tambah kan stress ! wallao ! do u ever tought how to be ME??? ! hari2 aku terpaksa tengok muka c "hipokrit" , dtg skowl jumpa dgn kawan2 yg "pushy" . agak2 lah .. huh !!
aku pantang orang paksa ! jgn paksa ! aq malas ! 
hmm .. aku x tahu mau luah apa lagi !! yg pnting apa aku rasa sekarang adalah paling teruk !!! serupa dengan hatiku di ambil tanpa pembedahan ataupun bius .
  seriously , aku sakit !!! 
allahhuakhbar ..
           


                     by , lea james baker .==.

No comments:

Post a Comment