being me ;)

My photo
klang, selangor, Malaysia
rihanna taught me not every guy/girl is going to treat me right , Lady Gaga taught me Its okay to be different , Ke$ha taught me to be myself and not care what anyone else thinks , Eminem taught me that life is hard but you can make it through , Katy Perry taught me to be the best I can be , that I'm worth, while Michael Jackson taught me to always love the people around me. Justin Bieber taught me to never say never . . life taught me live <3

otherway :)


saya sayang awak kerana sudi singgah disini :) terima kasih yer .. kalau awak sayang saya jugaa follow,lah saya , ataupun awak nak tinggalkan pesanan utk saya pon sangat di alu-alukan :) hee , saya budak baru dalam nk manage blogg , if ada yang salah atau pun x betol , bagi saya tahu ok ?? hoi !! bagi sesiapa yg x suka saya punya blogg , shut ur fucking mouth n go to hell ok ?? thank u :) muaaackhh !!

Monday, May 23, 2011

(╥_╥) ~ Exammm .

✖‿✖ ....
DIE lah  esok exam BIOLOGY . more harder than EN.ensem . OHmyGawwwwdd !
aku boleh di katakan telah pun khatam membaca buku tersebut cover-to-cover tapi seriously , aku x bole ingat sepatah haram pun . AMAT susah . esok aku exam paper 2 and paper 1 . Lawak gila tadi comment dgn Pieda . BHAHAHAHAHAHAHA !! . I said , kita tidur lewat malam nie bcoz esok BIO masanya 2jam30minit . so , kita ada extra time tidur maa ~ jahat !! hahahahhaa . apapa pun samasama lah kita berdoa biar dipermudahkan segala kesulitan esok . I hope dapat jawab dgn cemerlang :P  dan tidak lah hanya memenuhkan masa itu dengan membuat peta dunia di atas kertas tersebut . ! LOL .



ok lah . it's gettin' late .
im goin to bad now ~!

deddaa <3
bunch of kiss from ,
LeaJamesBaker .

p/s : kepada Pieda , esok  pandai-pandai buat taktik yang berkesan agar kita boleh berkerja sama ya ?? bak kata WONDERPETS , apa yg penting ?? KERJASAMA !!!! bhhahahahahahha ~! 

1 comment:

  1. hallo there..
    are you the name of lea james baker..
    actually i dont know who are you..
    tapi sya biasa perhatikan this girl at social network and now, suddenly i found your blog..
    maybe we should know each other or we can be a friend yea?? by Ejong Ubdk on facebook

    ReplyDelete